dzięki nim i dla nich..

piątek, 12 marca 2010

jaka ja


Długo czasu zajęło mi podjęcie decyzji o pisaniu bloga. Już kiedyś w liceum podejmowałam takowe kroki, ale..zwykle nie miałam o czym pisać, albo nie było do tego czasu, mam nadzieję, że teraz będzie mi szło lepiej.

Czemu będzie poświęcony mój blog..podzieleniu się moimi małymi dokonaniami w strefie robienia kartek. Zdaję sobie sprawę, że rynek, allegro są zalane masą podobnych tworów .. ja nie sprzedaję, ja się dzielę. Nie chcę czerpać z tego korzyści materialnych. Chciałabym usłyszeć słowa krytyki, rady .. nie jestem profesjonalistą .. cały czas się uczę i wpadają mi do głowy różne nowe pomysły.

Chciałabym również od czasu do czasu napisać o jakiś imprezach, niespodziankach jakie organizuję dla swoich znajomych z okazji urodzin, imienin, wieczorów panieńskich, ślubów itp.

Więc chyba na tyle na pierwszy raz i do dzieła, niech się tworzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..