dzięki nim i dla nich..

wtorek, 17 sierpnia 2010

Oj, dużo tego!!!!

Ostatnio tworzę i tworzę!!!
Więc dziś nie będę dużo pisać (jakbym zawsze dużo pisała;p) tylko prezentować.
W pierwszej kolejności dwa SCRAPUSZKA-pierwsze jakie w życiu wykonałam.

Wziełam również udział w Polki Scrapują w ALTEREDART#15 gdzie należało ozdobić klamerki do bielizy, te małe i te duże, te plastikowe, jaki i drewniane.
Oto moje propozycje:
Oraz ostatatnią rzeczą jaką mogę pokazać jest moja pierwsza w życiu kopertówka, którą wykonałam na podstawie kursu tego i tego kursu.
Zrobiłam również ATC na wymiankę w Polki Scrapują, ale przez jakiś czas nie mogę go pokazać.
Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w MOIM CANDY.

2 komentarze:

  1. na temat scrapuszek to ja sie nie wypowiadam, robie tak jak lubie, a czy prawidlowo? podobaja mi sie za to klamerki, bardzo!!!!!!!a kopertowke to ja juz robie,i robie i jakos nie moge zrobic, choc jak tak patrze na moj projekt wyzwaniowy, na forum, to ..... 25 sierpnia bedzie na moim blogu, zobaczysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Klamerki są przesympatyczne ;) Aż uśmiech na twarzy wywołują!!

    PS. Zapraszam do siebie na candy :)
    Wezmę tez udział u Ciebie ale muszę znaleźć czas żeby wstawić banerek :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..