dzięki nim i dla nich..

wtorek, 31 sierpnia 2010

to co, to ja lubię..

Zostałam zaproszona do zabawy w 10 rzeczy :)  Zaproszenie dostałam od Magdy. Zabawa polega na tym, żeby wymienić 10 rzeczy, które się lubi.
Szczerze.. to troszkę trudne, ale spróbuję.. może uda się.

PODSTAWOWE zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach
Zczynajmy;]

Lubię:
1)  (pierwszy zonk, bo nie wiem od czego zacząć;/) gotować, a właściwie eksperymentować w kuchni;
2) (dziwnie zabrzmi) dzieci, a najbardziej moich chrześniaków: Stasia i Agatkę;
3) droczyć z moim narzeczonym;
4) sprawiać ludziom radość, w małych i dużycz rzeczach;
5) bawić się papierem;
6) czytać książki kryminalne;
7) oglądać i podziwiać blogii kretywnych duszyczek;
8) wiosnę, bo wszystko budzi się do życia i tętni radością;
9) kantadeski - najpiękniejsze kwiaty;
10) (i na koniec.. najtrudniejsze) czasem nic nie robić - usiąść, zapatrzyć się na coś bez celu i tak posiedzieć.. później zaczynam tworzyć, najwięcej pomysłów tak przychodzi.

Uff! jakoś poszło ;] Myślałam, że będzie gorzej.

Tak więc ja zapraszam: Claoodię, DziurkęEdzię, Grubcia, LusillęMalowany Imbryczek, MikkoNiewielką, Noomiy oraz Wiedźmę.
 ps. kolejność alfabetyczna..

Życzę udanego "wymienieniania-lubowania" ;]

1 komentarz:

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..