dzięki nim i dla nich..

środa, 13 października 2010

wzruszona, bo wyróżniona

Troszkę prywaty...
Od poniedziałku, a właściwie po części od zeszłego tygodnia mam zwariowany czas. Na nic nie mam czasu, zaczęłam szkolenie i popołudnia oraz wieczory spędzam poza domem. Wczoraj miałam mały spadek formy i pewnego rodzaju "zdołowanie".. a dziś .. mała iskierka radości.. Od Sylwii otrzymałam wyróżnienie.. jestem tak wzruszona i szczęśliwa, że zaczyna mi słów brakować aby opisać co czuję. Jeszcze nikt wcześniej nie przyznał mi żadnego wyróżnienia, to jest pierwsze i wyjątkowe.

Teraz moja kolej na promowanie WASZEJ twórczości. Proszę nie miejcie mi za złe kolejność, wynika ona z przypadkowości.. każdego cenię tak samo.

Moje wyróżnienie wędruje do:

- Magdaleny za jej pasję do fotografii ...
- Kini za jej pasję do życia ...
- Joli za jej magiczne świece i pergaminowe cuda...
- Magdy za jej kolorowe karteczki, pełne życia i radości oraz za kolczyki (już 2 razy ratowała mnie w braku tego drobiazgu w mym stroju "wizytowym") ...
- Karolinę za lekkość, subtelność i świetne wyczucie koloru ...

Dziewczyny GRATULUJĘ WAM i róbcie tak dalej! Jesteście NAJLEPSZE ;)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o żesz Ty .... DZIĘKUJE BARDZO!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo z tej wyjątkowości ;))) Jak najbardziej na takie wyróżnienia zasługujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje, chetnie przyjme to wyroznienie, z przekazaniem bedzie trudniej bo wiele blogowiczek poprostu nie chce.
    Postaram sie nadal nikogo nie zanudzac moimi wytworkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo dziękuję!!! Nie spodziewałam się. Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..