dzięki nim i dla nich..

czwartek, 24 lutego 2011

30/163

Dziś post długi;) Długi, bo kilka karteczek było do zrobienia;] Długi, bo kilka wyzwań chciałam odwiedzić;] Długi, bo dawno już długiego nie było ;]

Zaczynamy od karteczek urodzinowych dla SUPER BABECZEK ;] Kartkę tą zgłaszam do wyzwania#51 u Sasya, Mojo Monday#179 oraz do Waltzingmouse Sketch Challenge#35.
Kolejna, prosta, delikatna.. na Diabelskie Wyzwanie 3 kolory Biały, różowy, fioletowy.

A na koniec.. karteczka w stylu "Vintage"Tą natomiast kartkę chciałabym zgłosić na wyzwanie CASE Study Challenge #28, Mojo Monday#179, Wyzwanie#18 w Szufladzie oraz na I wyzwanie w Galerii Papieru.

Chciałabym przy okazji podziękować wszystkim tu zaglądającym. Tym co zostawiają komentarze i tym cichym-tylko zaglądającym. Dziękuję również za wszelkie wyróżnienia, jest mi niezmiernie miło, że komuś podoba się moje małe co nieco;) Po weekendzie będzie dawka.. weselnych klimatów.. szykujcie się ;)

10 komentarzy:

  1. Karteczka w stylu vintage jest piękna, profesjonalna... Moja faworytka:)
    choć kwadratowa też mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Three lovely cards! thanks for playing with the WMS sketch with your pretty flower card this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Vintage- słodka i romantyczna- taka jak lubię najbardziej. Pozdrawiam szufladowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely cards, your use of that border punch is fabulous!
    Thanks so much joining us on CASE study this week!
    Hugs,
    Aimes
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful cards, love all the scallops!
    thanks for joining us at CASE study! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All beautiful, loving the vintage one the most! Gorgeous layouts and wonderful colors! Thanks for playing along with us at CASE Study challenges!

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice beautiful big flower. Thanks for joining us at S'sketches

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne, najbardziej podoba mi się ostatnia :)
    Super wielkie dzięki bardzo za przesyłkę, dostałam wczoraj!! Jaka przemiła niespodzianka :)
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..