dzięki nim i dla nich..

niedziela, 15 maja 2011

83/82

Witajcie.. pary zostały rozlosowane, adresy do wysyłek przesłane.. mam nadzieję, że każdy dostał adres do PARY, do której wysyła niespodziankę. Jeśli jakiś mail zaginął, tzn. ktoś nie otrzymał ode mnie maila.. proszę o kontakt podeślę jeszcze raz..
aaaaaaa nie piszę oczywiście kto jest z kim w parze.. czekajcie na niespodzianki..

Tym razem nie byłam już GAPA i siebie też rozlosowałam :)

Podsumowując: teraz czas na WAS jeśli ktoś jeszcze nic nie przygotował do wysyłki. Zabieramy się do pracy i wysyłamy - czas na wysłanie do 25 maja. Czekam na Wasze zdjęcia prac, które pomału zaczynają już spływać. Mam nadzieję, że w Dzień Dziecka niespodzianka będzie już u każdego.


A teraz z innej beczki.. dziś byłam pierwszy raz na spotkaniu KWIATU DOLNOŚLĄSKIEGO.. i powiem TYLKO DZIĘKUJĘ!!! Było wspaniale, jesteście tak pozytywnie "zakręcone".. że polubiłam to miejsce spotkaniowe od "pierwszego wejrzenia" ;)
Korzystając z okazji chciałabym zachęcić, kto jeszcze nie słyszał, do udziału w DOLNOŚLĄSKICH LETNICH WARSZTATACH CRAFTOWYCH

1 komentarz:

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..