dzięki nim i dla nich..

poniedziałek, 23 maja 2011

84/75

wracam.. choć.. jest ciężko.. ale.. czas nas uczy pogody..

Zaległy post.. obiecany dla wielu.. DZIĘKUJĘ WAM ŚLICZNIE ZA PAMIĘĆ, ZA MIŁE SŁOWA, ZA OBECNOŚĆ. Komentarze spod wcześniejszego posta.. zostawię tylko dla siebie, nie będę ich publikować..

nie wiem jak pisać, co pisać.. może .. opublikuję tylko to co od Was dostałam na swoje "18-naste" urodziny ;) kolejność przypadkowa.. tak więc.. dziękuję za życzenia:
Karinie
Magdzie
Wioli
Kasi
Wioli
Magdzie
Justynie
Monice
Asi
Justynie
Sylwii
Dorotce
oraz moim rodzicom
A także wszystkim tym od których dostałam SMSy, maile i.. życzenia osobiste :*:*:*:*:*

6 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za karteczkę urodzinową i zapraszam na mojego bloga, ponieważ postanowiłam wylosować z osób które przesłały mi życzenia nagrodę niespodziankę :)Może to właśnie Ty??
    I widzę że moja też dotarła.......

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ja w życiu tyle kartek nie dostałam..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! całe mnóstwo kartek! ja też w życiu tylu nie dostałam :) to miłe, prawda?

    wszystkiego najjaśniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kartki dostalas, troche spoznione zyczenia aby znowu sloneczko u Ciebie sie pojawilo, cokolwiek to jest, czasami jest trudno, wiem, ale wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już jesteś... I przesyłam również ciepłe życzenia, skoro już wiem, że miałaś urodziny ;-) Trzymaj się kobitko mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłam spóźnione, lecz szczere życzenia urodzinowe ;***

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..