dzięki nim i dla nich..

wtorek, 27 września 2011

119

.. nie krzyczcie.. proszę!!! każdy pyta co się dzieje, a ja gubię czas.. przelatują mi dni między palcami i nie mam czasu zrobić żadnego wpisu.. tęskno mi..

pamiętacie te zaproszenia nastał czas wesela.. zatem przyszło mi zrobić dla MŁODYCH jeszcze winietki, z soczyście pomarańczowymi kokardkami
Od nas M&M otrzymali
oraz zaproszenie do SPA we DWOJE ;)

Chciałam jeszcze trzymając się weselnych klimatów pokazać Wam prezenty jakie wręczyliśmy naszym rodzicom podczas ślubu.. tak ślubu.. nie wesela, ponieważ wręczaliśmy je w KOŚCIELE przed zakończeniem uroczystości.
Każdy z Rodziców otrzymał DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW RODZICIELSKICH
(muszę tu zaznaczyć, że pomysł nie był mój, ale zaczerpnięty z sieci, za to wykonanie należało do nas)
ŚCISKAM :****

3 komentarze:

  1. Oj ja rozumiem Cię doskonale- mi też ciągle brakuje czasu. Świetny ten dyplom- nie spotkałam się jeszcze z czymś takim w sieci.:)
    Pozdrawiam i życzę wolego wieczoru chociaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. M&M otrzymali od Was piękny prezent :)

    a rodzice... bark słów do wyrażenia, jak cudne było Wasze podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny pomysł i wykonanie! a z czasem i u mnie krucho.... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..