dzięki nim i dla nich..

poniedziałek, 19 marca 2012

146

Witajcie bo bardzo długiej przerwie.. aż wstyd..
Co tu dużo pisać, moim wytłumaczeniem.. marnym.. ale jest brak czasu.. nie publikowałam, ale co nieco działałam..
W lutym przygotowywałam zaproszenia ślubne dla koleżanki. Kolor przewodni bordo.. zaczęło się od przygotowania wzoru.
Młodzi zdecydowali się na ostatni wzór;) oprócz zaproszeń powstały również zapytania dla świadków.
i tak to.. dla młodych mam jeszcze do przygotowania Księgę Gości oraz winietki.. ;)

.. cóż jeszcze.. zostałam wyróżniona..
Dziękuję Zębiance..
Zasady nakazują przekazanie wyróżnienia 5 blogom, które nie mają 200 obserwatorów. Moje wyróżnienie wędruje do:
Magdalena's Design
Ajgacia
Marchewkowa
Karteczkowo Ani S
Papierowe hobby Aszczki

Pozdrawiam Was serdecznie

10 komentarzy:

  1. piękne prace,a najbardziej podobają mi się te zapytania dla świadków. swoją drogą,nigdy nie spotkałam sie z czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Aśko.. http://cartolina-style.blogspot.com/2011/07/11131.html

      Usuń
  2. Pieknie dziekuje za wyróżnienie, jest mi niezmiernie milo :->>>>> i tez przychylam sie do komentarza wyzej: prace fajne, a z pomyslem zapytania spotykam sie po raz pierwszy :-> i robi calkiem dobre wrażenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zaproszenia są rewelacyjne! zapytania dla świadków świetne! ale przyznam pierwszy raz coś takiego widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zaproszenia! :))
    Dziękuję Ci baardzo za wyróżnienie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne te zaproszenia :) bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super Cię zobaczyć!!!
    zaproszenia bomba :) te ostatnie najładniejsze, a zapytanie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne dzięki za wyróżnienie :)
    Ja też cierpię na brak czasu :(
    Wzory zaproszeń śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wzory :)
    pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) Gratuluję wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..