dzięki nim i dla nich..

piątek, 21 grudnia 2012

178

Moi drodzy, Święta już tuż, tuż, dlatego ostatnie chwilę przed.. poświęcam dla Was.

W pierwszej kolejności dziękuję Wam pięknie za udział w moim MINI CANDY.
Pewnie chcecie wiedzieć komu się poszczęściło..
i................................................................................
Gratuluję!!! "ta, która nie wygrywa" Zanciu poproszę o adres do wysyłki na: ecila17@poczta.fm


Nie pisałam, nie pokazywałam swoich bożonarodzeniowych poczynań kartkowych, dlatego dziś będzie świąteczne podsumowanie.
Troszkę się tego nazbierało ;))
Poza tymi kartkami przygotowałam również parę kartek dla Marzycielskiej Poczty


Moi drodzy korzystając z okazji chciałam życzyć Wszystkim i każdemu z osobna..

11 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni!
    a ja myślałam, że to mnie się udało dużo kartek w tym roku zrobić ;> u Ciebie to istna fabryka!

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ;)wygrałam ?! ogromnie sie cieszę :D dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    P.S.
    Spokojnych świąt Bożego Narodzenia życzy Malutka.
    Wielkie dzięki za karteczkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuużooo tych kartek! :D Dziękuję ogromnie za tą, która przyleciała do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Żanci. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznych, wyjątkowych, radosnych
    i w gronie rodzinnym spędzonych
    Świąt Bożego Narodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci, aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła rodzinnej atmosfery, a Nowy Rok niósł ze sobą szczęście i pomyślność...PS dziękuję Kochana że co roku o mnie pamiętasz, buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mini candy co ? wczoraj dotarła do mnie meeega paka ! same cudownosci ! strasznie Ci dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..