dzięki nim i dla nich..

piątek, 9 kwietnia 2010

seks w wielkim mieście, czyli trampkom i jeansom mówimy NIE

Jutro wieczór panieński MałejGosi;] Przygotwania już od..kilku tygodni. Tematyka wieczoru: "Seks w wielkim mieście" czyli trampkom i jeansom mówimy stanowcze NIE! Oby się to udało, bo na jutro zapowiadają deszcz :( ale wieczorem ma już być niby ładnie .. się okaże. Każda z kobitek ma być ubrana w jakąś kiece oraz mieć we włosach kwiatka (bo każda wariatka raz w życiu może nosić kwiatka).
Z okazji tego wydarzenia przygotwałam dla przyszłej Panny Młodej testy oraz przysięgi i przykazania. Zrobiłam również dla niej dyplom, oraz przygotowałam szarfę z napisem, aby sie jakoś od nas wyróżniała.
Nie chciałam, aby się przebierała i nosiła dziwne "coś" na głowie, więc ta szarfa akuratna. Przyozdobiona będzie kwiatem, który już czeka do przymocowania.
Jutro czeka mnie z rana przygotowanie z Agą mieszkania. Zrobienie tronu, "zaścielenie czerwonego dywanu" (z bibuły), przygotwanie żarełka, napoje % i skontaktowanie się z kolegą, który Naszą Małgorzatę przywiezie na miejsce.
 Aaaaaaaaaaaa zapomniałabym o najważniejszym. Zrobiłam dla Gochy taki mały dziennik-pamiętnik-poradnik. Już mam w nim wpis jej mamy, siostry, która mieszka za granicą. Będzie zaskoczenie.
Jak było, opowiem w poniedziałek ;)

1 komentarz:

  1. o jaaaaa ... ja to nawet będę miała wianek na głowie, co tam jeden kfiatuch!
    (już zazdroszczę Pannie Młodej tego wieczoru!)

    co do tego mojego pierwszego tekstu, to nie, nie ma dalszego ciągu. Tak jakoś mam, że kończę w dziwnych momentach ... nie wyjaśniając co, gdzie, dlaczego, z kim i po co :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdych słów kilka, słodka witaminka..